Frokostmøte om IKT-avtalene

Kom på frokostmøte 15. desember og få siste nytt om PC-, AV- og gjenbruksavtalene, samt flere andre spennende nyheter om IKT-innkjøp.

Kommunen har i høst inngått spennende IKT-avtaler hvor vi forventer høyt volum og stor interesse fra virksomhetene: 1) PC-er, 2) AV-utsyr og 3) Henting/gjenbruk av IKT-utstyr.

Flere PC-er i én sekk
15. desember 8.30–12 hos Renovasjonsetaten i Haraldrudveien 20 får du siste nytt om disse og andre spennende nyheter om IKT-innkjøp.

– Vi er midt i mange spennende prosesser nå med hensyn til innkjøp av IKT-utstyr, så vi inviterer til en fellessamling med bidrag fra både innkjøpere, leverandører, sier Kjetil Østgård i Konserninnkjøp.

Mer i vente
Mange er nysgjerrige på den nye avtalen om nettbrett, hybrid-PC og OSX. Denne ble kunngjort i oktober og nye leverandører, inkludert produkt- og prislister, forventes klare på nyåret.

Ny avtale om nettverkskabling er også rett rundt hjørnet.

Alle kommunens virksomheter er forpliktet av avtalene.

Meld deg på frokostmøte om IKT-avtalene

Se også:
Kommunens nye maler til anskaffelsesregelverket som mest sannsynlig trer i kraft 1.1.2017 er tilgjengelig i anskaffelsesveilederen på Kundeportalen.